#160080: "Giant Brain bought through Made in a Lab did not trigger 4th roll on the turn "
Με τι σχετίζεται αύτη η αναφορά;
Τι συνέβη; Επιλέξτε από τα παρακάτω
Τι συνέβη; Επιλέξτε από τα παρακάτω
Ελέγξτε αν υπάρχει ήδη αναφορά για το ίδιο θέμα
Εάν ναι, παρακαλούμε ΨΗΦΙΣΤΕ για αυτήν την αναφορά. Στις εκθέσεις με τις περισσότερες ψήφους δίνεται προτεραιότητα!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Λεπτομερής περιγραφή
-
• Παρακαλούμε κάντε αντιγραφή/επικόλληση του μηνύματος που βλέπετε στην οθόνη σας, αν υπάρχει.
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. -
• Παρακαλώ εξηγήστε τι θέλατε να κάνατε, τι κάνατε και τι συνέβη
Yes, card was bought on move 82
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v133
-
• Παρακαλώ κάνε αντιγραφή/επικόλληση του κειμένου που απεικονίζεται στα αγγλικά αντί για αυτό που είναι στη γλώσσα σου.. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. είναι αυτό το κείμενο διαθέσιμο στο σύστημα μετάφρασης; Αν ναι, έχει μεταφραστεί για παραπάνω από 24 ώρες;
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v133
-
• Παρακάλώ εξηγήστε την πρότασή σας με ακρίβεια και περιεκτικότητα, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολο να γίνει αντιληπτό τι εννοείτε.
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v133
-
• Τι εμφανιζόταν στην οθόνη όταν σταμάτησε (Κενή οθόνη; Μέρος του περιβάλλοντος του παιχνιδιού; Μήνυμα σφάλματος;)
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v133
-
• Ποιο μέρος των κανόνων δεν έγινε σεβαστό από την μετατροπή του παιχνιδιού για την BGA
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. -
• Είναι η παραβίαση των κανόνων ορατή στην αναπαραγωγή του παιχνιδιού; Αν ναι, σε ποια κίνηση;
Yes, card was bought on move 82
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v133
-
• Ποια ήταν η δράση του παιχνιδιού που ήθελες να κάνεις;
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. -
• Τι προσπαθείτε να κάνετε για να ενεργοποιείσετε αυτήν την ενέργεια του παιχνιδιου;
Yes, card was bought on move 82
-
• Τι συνέβη όταν προσπαθήσατε να το κάνετε αυτό (μνμ σφάλματος, μνμ στην μπάρα κατάστασης, ...);
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v133
-
• Σε ποια φάση του παιχνιδιού προέκυψε το πρόβλημα (ποιά ήταν η τρέχουσα οδηγία στο παιχνίδι);
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. -
• Τι συνέβη όταν προσπαθήσατε να κάνετε κάποια ενέργεια στο παιχνίδι (μνμ σφάλματος, μνμ στην μπάρα κατάστασης, ...);
Yes, card was bought on move 82
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v133
-
• Παρακαλούμε περιγράψτε το πρόβλημα απεικόνισης που έχετε. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v133
-
• Παρακαλώ κάνε αντιγραφή/επικόλληση του κειμένου που απεικονίζεται στα αγγλικά αντί για αυτό που είναι στη γλώσσα σου.. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. είναι αυτό το κείμενο διαθέσιμο στο σύστημα μετάφρασης; Αν ναι, έχει μεταφραστεί για παραπάνω από 24 ώρες;
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v133
-
• Παρακάλώ εξηγήστε την πρότασή σας με ακρίβεια και περιεκτικότητα, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολο να γίνει αντιληπτό τι εννοείτε.
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v133
Ιστορικό αναφορών
I see it as you getting the dice and number of rolls before you purchase the card, so these cards don't affect your number of dice and rolls.
Made in Lab is still quite a powerful card, and adding this change would make it even more powerful, too powerful for 3 energy cost.
Same type of error/bug/possibly correct implementation. Bought Natural Selection with Made in a Lab, but did not get to roll an extra die
Πρόσθεσε κάτι σε αυτήν την αναφορά
- Άλλο ID τραπεζιού/ ID κίνησης
- Το F5 έλυσε το πρόβλημα;
- Το πρόβλημα εμφανιζόταν αρκετές φορες;Παντού ; Τυχαία;
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
