#160307: "Bathhouse should work with 1 tile in bag"
Με τι σχετίζεται αύτη η αναφορά;
Τι συνέβη; Επιλέξτε από τα παρακάτω
Τι συνέβη; Επιλέξτε από τα παρακάτω
Ελέγξτε αν υπάρχει ήδη αναφορά για το ίδιο θέμα
Εάν ναι, παρακαλούμε ΨΗΦΙΣΤΕ για αυτήν την αναφορά. Στις εκθέσεις με τις περισσότερες ψήφους δίνεται προτεραιότητα!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Λεπτομερής περιγραφή
-
• Παρακαλούμε κάντε αντιγραφή/επικόλληση του μηνύματος που βλέπετε στην οθόνη σας, αν υπάρχει.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Παρακαλώ εξηγήστε τι θέλατε να κάνατε, τι κάνατε και τι συνέβη
145
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v132
-
• Παρακαλώ κάνε αντιγραφή/επικόλληση του κειμένου που απεικονίζεται στα αγγλικά αντί για αυτό που είναι στη γλώσσα σου.. Αν έχεις απόσπασμα οθόνης από αυτό το σφάλμα (είναι καλή αυτή η πρακτική), μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Imgur.com για να το ανεβάσεις και να κάνεις αντιγραφή/επικόλληση του συνδέσμου εδώ.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• είναι αυτό το κείμενο διαθέσιμο στο σύστημα μετάφρασης; Αν ναι, έχει μεταφραστεί για παραπάνω από 24 ώρες;
145
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v132
-
• Παρακάλώ εξηγήστε την πρότασή σας με ακρίβεια και περιεκτικότητα, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολο να γίνει αντιληπτό τι εννοείτε.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) • Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v132
-
• Τι εμφανιζόταν στην οθόνη όταν σταμάτησε (Κενή οθόνη; Μέρος του περιβάλλοντος του παιχνιδιού; Μήνυμα σφάλματος;)
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) • Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v132
-
• Ποιο μέρος των κανόνων δεν έγινε σεβαστό από την μετατροπή του παιχνιδιού για την BGA
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Είναι η παραβίαση των κανόνων ορατή στην αναπαραγωγή του παιχνιδιού; Αν ναι, σε ποια κίνηση;
145
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v132
-
• Ποια ήταν η δράση του παιχνιδιού που ήθελες να κάνεις;
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Τι προσπαθείτε να κάνετε για να ενεργοποιείσετε αυτήν την ενέργεια του παιχνιδιου;
145
-
• Τι συνέβη όταν προσπαθήσατε να το κάνετε αυτό (μνμ σφάλματος, μνμ στην μπάρα κατάστασης, ...);
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v132
-
• Σε ποια φάση του παιχνιδιού προέκυψε το πρόβλημα (ποιά ήταν η τρέχουσα οδηγία στο παιχνίδι);
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Τι συνέβη όταν προσπαθήσατε να κάνετε κάποια ενέργεια στο παιχνίδι (μνμ σφάλματος, μνμ στην μπάρα κατάστασης, ...);
145
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v132
-
• Παρακαλούμε περιγράψτε το πρόβλημα απεικόνισης που έχετε. Αν έχεις απόσπασμα οθόνης από αυτό το σφάλμα (είναι καλή αυτή η πρακτική), μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Imgur.com για να το ανεβάσεις και να κάνεις αντιγραφή/επικόλληση του συνδέσμου εδώ.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) • Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v132
-
• Παρακαλώ κάνε αντιγραφή/επικόλληση του κειμένου που απεικονίζεται στα αγγλικά αντί για αυτό που είναι στη γλώσσα σου.. Αν έχεις απόσπασμα οθόνης από αυτό το σφάλμα (είναι καλή αυτή η πρακτική), μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Imgur.com για να το ανεβάσεις και να κάνεις αντιγραφή/επικόλληση του συνδέσμου εδώ.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• είναι αυτό το κείμενο διαθέσιμο στο σύστημα μετάφρασης; Αν ναι, έχει μεταφραστεί για παραπάνω από 24 ώρες;
145
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v132
-
• Παρακάλώ εξηγήστε την πρότασή σας με ακρίβεια και περιεκτικότητα, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολο να γίνει αντιληπτό τι εννοείτε.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) • Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v132
Ιστορικό αναφορών
Πρόσθεσε κάτι σε αυτήν την αναφορά
- Άλλο ID τραπεζιού/ ID κίνησης
- Το F5 έλυσε το πρόβλημα;
- Το πρόβλημα εμφανιζόταν αρκετές φορες;Παντού ; Τυχαία;
- Αν έχεις απόσπασμα οθόνης από αυτό το σφάλμα (είναι καλή αυτή η πρακτική), μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Imgur.com για να το ανεβάσεις και να κάνεις αντιγραφή/επικόλληση του συνδέσμου εδώ.
