#161412: "I moved my ship and it charged me a provision to displace a weaker ship"
Με τι σχετίζεται αύτη η αναφορά;
Τι συνέβη; Επιλέξτε από τα παρακάτω
Τι συνέβη; Επιλέξτε από τα παρακάτω
Ελέγξτε αν υπάρχει ήδη αναφορά για το ίδιο θέμα
Εάν ναι, παρακαλούμε ΨΗΦΙΣΤΕ για αυτήν την αναφορά. Στις εκθέσεις με τις περισσότερες ψήφους δίνεται προτεραιότητα!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Λεπτομερής περιγραφή
-
• Παρακαλούμε κάντε αντιγραφή/επικόλληση του μηνύματος που βλέπετε στην οθόνη σας, αν υπάρχει.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Παρακαλώ εξηγήστε τι θέλατε να κάνατε, τι κάνατε και τι συνέβη
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. • Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Mozilla v5
-
• Παρακαλώ κάνε αντιγραφή/επικόλληση του κειμένου που απεικονίζεται στα αγγλικά αντί για αυτό που είναι στη γλώσσα σου.. Αν έχεις απόσπασμα οθόνης από αυτό το σφάλμα (είναι καλή αυτή η πρακτική), μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Imgur.com για να το ανεβάσεις και να κάνεις αντιγραφή/επικόλληση του συνδέσμου εδώ.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• είναι αυτό το κείμενο διαθέσιμο στο σύστημα μετάφρασης; Αν ναι, έχει μεταφραστεί για παραπάνω από 24 ώρες;
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. • Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Mozilla v5
-
• Παρακάλώ εξηγήστε την πρότασή σας με ακρίβεια και περιεκτικότητα, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολο να γίνει αντιληπτό τι εννοείτε.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Mozilla v5
-
• Τι εμφανιζόταν στην οθόνη όταν σταμάτησε (Κενή οθόνη; Μέρος του περιβάλλοντος του παιχνιδιού; Μήνυμα σφάλματος;)
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Mozilla v5
-
• Ποιο μέρος των κανόνων δεν έγινε σεβαστό από την μετατροπή του παιχνιδιού για την BGA
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Είναι η παραβίαση των κανόνων ορατή στην αναπαραγωγή του παιχνιδιού; Αν ναι, σε ποια κίνηση;
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. • Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Mozilla v5
-
• Ποια ήταν η δράση του παιχνιδιού που ήθελες να κάνεις;
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Τι προσπαθείτε να κάνετε για να ενεργοποιείσετε αυτήν την ενέργεια του παιχνιδιου;
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. -
• Τι συνέβη όταν προσπαθήσατε να το κάνετε αυτό (μνμ σφάλματος, μνμ στην μπάρα κατάστασης, ...);
I could not undo this, so I just passed for my second move :(.
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Mozilla v5
-
• Σε ποια φάση του παιχνιδιού προέκυψε το πρόβλημα (ποιά ήταν η τρέχουσα οδηγία στο παιχνίδι);
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Τι συνέβη όταν προσπαθήσατε να κάνετε κάποια ενέργεια στο παιχνίδι (μνμ σφάλματος, μνμ στην μπάρα κατάστασης, ...);
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. • Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Mozilla v5
-
• Παρακαλούμε περιγράψτε το πρόβλημα απεικόνισης που έχετε. Αν έχεις απόσπασμα οθόνης από αυτό το σφάλμα (είναι καλή αυτή η πρακτική), μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Imgur.com για να το ανεβάσεις και να κάνεις αντιγραφή/επικόλληση του συνδέσμου εδώ.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Mozilla v5
-
• Παρακαλώ κάνε αντιγραφή/επικόλληση του κειμένου που απεικονίζεται στα αγγλικά αντί για αυτό που είναι στη γλώσσα σου.. Αν έχεις απόσπασμα οθόνης από αυτό το σφάλμα (είναι καλή αυτή η πρακτική), μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Imgur.com για να το ανεβάσεις και να κάνεις αντιγραφή/επικόλληση του συνδέσμου εδώ.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• είναι αυτό το κείμενο διαθέσιμο στο σύστημα μετάφρασης; Αν ναι, έχει μεταφραστεί για παραπάνω από 24 ώρες;
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. • Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Mozilla v5
-
• Παρακάλώ εξηγήστε την πρότασή σας με ακρίβεια και περιεκτικότητα, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολο να γίνει αντιληπτό τι εννοείτε.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Mozilla v5
Ιστορικό αναφορών
Did F5 solve the problem? no
Πρόσθεσε κάτι σε αυτήν την αναφορά
- Άλλο ID τραπεζιού/ ID κίνησης
- Το F5 έλυσε το πρόβλημα;
- Το πρόβλημα εμφανιζόταν αρκετές φορες;Παντού ; Τυχαία;
- Αν έχεις απόσπασμα οθόνης από αυτό το σφάλμα (είναι καλή αυτή η πρακτική), μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Imgur.com για να το ανεβάσεις και να κάνεις αντιγραφή/επικόλληση του συνδέσμου εδώ.
