#22076: "Actions from advantage cards must be completed as they are contested"
Με τι σχετίζεται αύτη η αναφορά;
Τι συνέβη; Επιλέξτε από τα παρακάτω
Τι συνέβη; Επιλέξτε από τα παρακάτω
Ελέγξτε αν υπάρχει ήδη αναφορά για το ίδιο θέμα
Εάν ναι, παρακαλούμε ΨΗΦΙΣΤΕ για αυτήν την αναφορά. Στις εκθέσεις με τις περισσότερες ψήφους δίνεται προτεραιότητα!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Λεπτομερής περιγραφή
-
• Παρακαλούμε κάντε αντιγραφή/επικόλληση του μηνύματος που βλέπετε στην οθόνη σας, αν υπάρχει.
The german FAQ (www.hans-im-glueck.de/_Resources/Persistent/8fd5118ab6c9220ea0e9bcd96910ea50f893c358/faq_mitErweiterungen_v3.pdf) states:
Q: Darf ich mir eine ?-Karte nehmen, auch wenn ich nicht alle ihre Aktionen nutzen kann?
A: Nein! Aktionen bei denen man in Konkurrenz zu anderen Spielern steht müssen immer komplett ausgeführt werden.
Q: Can I take a ? card even if I cannot use all of its actions?
A: No! Actions where you are in competition with other players must always be performed in full.
But currently you can just skip any action you get from selecting a ? card. How might this affect the strategy? If a player has no industry movements remaining, they can still currently on this site select the "buy factory and two industry movement" ? card, usually in order to deprive a competitor of a high-scoring factory currently on the market, but the official rules would not allow this to occur. -
• Παρακαλώ εξηγήστε τι θέλατε να κάνατε, τι κάνατε και τι συνέβη
Unfortunately not, but I can be easily reproduced in BGA studio. The table number is just a place holder.
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Safari v13.1
-
• Παρακαλώ κάνε αντιγραφή/επικόλληση του κειμένου που απεικονίζεται στα αγγλικά αντί για αυτό που είναι στη γλώσσα σου.. Αν έχεις απόσπασμα οθόνης από αυτό το σφάλμα (είναι καλή αυτή η πρακτική), μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Imgur.com για να το ανεβάσεις και να κάνεις αντιγραφή/επικόλληση του συνδέσμου εδώ.
The german FAQ (www.hans-im-glueck.de/_Resources/Persistent/8fd5118ab6c9220ea0e9bcd96910ea50f893c358/faq_mitErweiterungen_v3.pdf) states:
Q: Darf ich mir eine ?-Karte nehmen, auch wenn ich nicht alle ihre Aktionen nutzen kann?
A: Nein! Aktionen bei denen man in Konkurrenz zu anderen Spielern steht müssen immer komplett ausgeführt werden.
Q: Can I take a ? card even if I cannot use all of its actions?
A: No! Actions where you are in competition with other players must always be performed in full.
But currently you can just skip any action you get from selecting a ? card. How might this affect the strategy? If a player has no industry movements remaining, they can still currently on this site select the "buy factory and two industry movement" ? card, usually in order to deprive a competitor of a high-scoring factory currently on the market, but the official rules would not allow this to occur. -
• είναι αυτό το κείμενο διαθέσιμο στο σύστημα μετάφρασης; Αν ναι, έχει μεταφραστεί για παραπάνω από 24 ώρες;
Unfortunately not, but I can be easily reproduced in BGA studio. The table number is just a place holder.
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Safari v13.1
-
• Παρακάλώ εξηγήστε την πρότασή σας με ακρίβεια και περιεκτικότητα, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολο να γίνει αντιληπτό τι εννοείτε.
The german FAQ (www.hans-im-glueck.de/_Resources/Persistent/8fd5118ab6c9220ea0e9bcd96910ea50f893c358/faq_mitErweiterungen_v3.pdf) states:
Q: Darf ich mir eine ?-Karte nehmen, auch wenn ich nicht alle ihre Aktionen nutzen kann?
A: Nein! Aktionen bei denen man in Konkurrenz zu anderen Spielern steht müssen immer komplett ausgeführt werden.
Q: Can I take a ? card even if I cannot use all of its actions?
A: No! Actions where you are in competition with other players must always be performed in full.
But currently you can just skip any action you get from selecting a ? card. How might this affect the strategy? If a player has no industry movements remaining, they can still currently on this site select the "buy factory and two industry movement" ? card, usually in order to deprive a competitor of a high-scoring factory currently on the market, but the official rules would not allow this to occur. • Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Safari v13.1
-
• Τι εμφανιζόταν στην οθόνη όταν σταμάτησε (Κενή οθόνη; Μέρος του περιβάλλοντος του παιχνιδιού; Μήνυμα σφάλματος;)
The german FAQ (www.hans-im-glueck.de/_Resources/Persistent/8fd5118ab6c9220ea0e9bcd96910ea50f893c358/faq_mitErweiterungen_v3.pdf) states:
Q: Darf ich mir eine ?-Karte nehmen, auch wenn ich nicht alle ihre Aktionen nutzen kann?
A: Nein! Aktionen bei denen man in Konkurrenz zu anderen Spielern steht müssen immer komplett ausgeführt werden.
Q: Can I take a ? card even if I cannot use all of its actions?
A: No! Actions where you are in competition with other players must always be performed in full.
But currently you can just skip any action you get from selecting a ? card. How might this affect the strategy? If a player has no industry movements remaining, they can still currently on this site select the "buy factory and two industry movement" ? card, usually in order to deprive a competitor of a high-scoring factory currently on the market, but the official rules would not allow this to occur. • Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Safari v13.1
-
• Ποιο μέρος των κανόνων δεν έγινε σεβαστό από την μετατροπή του παιχνιδιού για την BGA
The german FAQ (www.hans-im-glueck.de/_Resources/Persistent/8fd5118ab6c9220ea0e9bcd96910ea50f893c358/faq_mitErweiterungen_v3.pdf) states:
Q: Darf ich mir eine ?-Karte nehmen, auch wenn ich nicht alle ihre Aktionen nutzen kann?
A: Nein! Aktionen bei denen man in Konkurrenz zu anderen Spielern steht müssen immer komplett ausgeführt werden.
Q: Can I take a ? card even if I cannot use all of its actions?
A: No! Actions where you are in competition with other players must always be performed in full.
But currently you can just skip any action you get from selecting a ? card. How might this affect the strategy? If a player has no industry movements remaining, they can still currently on this site select the "buy factory and two industry movement" ? card, usually in order to deprive a competitor of a high-scoring factory currently on the market, but the official rules would not allow this to occur. -
• Είναι η παραβίαση των κανόνων ορατή στην αναπαραγωγή του παιχνιδιού; Αν ναι, σε ποια κίνηση;
Unfortunately not, but I can be easily reproduced in BGA studio. The table number is just a place holder.
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Safari v13.1
-
• Ποια ήταν η δράση του παιχνιδιού που ήθελες να κάνεις;
The german FAQ (www.hans-im-glueck.de/_Resources/Persistent/8fd5118ab6c9220ea0e9bcd96910ea50f893c358/faq_mitErweiterungen_v3.pdf) states:
Q: Darf ich mir eine ?-Karte nehmen, auch wenn ich nicht alle ihre Aktionen nutzen kann?
A: Nein! Aktionen bei denen man in Konkurrenz zu anderen Spielern steht müssen immer komplett ausgeführt werden.
Q: Can I take a ? card even if I cannot use all of its actions?
A: No! Actions where you are in competition with other players must always be performed in full.
But currently you can just skip any action you get from selecting a ? card. How might this affect the strategy? If a player has no industry movements remaining, they can still currently on this site select the "buy factory and two industry movement" ? card, usually in order to deprive a competitor of a high-scoring factory currently on the market, but the official rules would not allow this to occur. -
• Τι προσπαθείτε να κάνετε για να ενεργοποιείσετε αυτήν την ενέργεια του παιχνιδιου;
Unfortunately not, but I can be easily reproduced in BGA studio. The table number is just a place holder.
-
• Τι συνέβη όταν προσπαθήσατε να το κάνετε αυτό (μνμ σφάλματος, μνμ στην μπάρα κατάστασης, ...);
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Safari v13.1
-
• Σε ποια φάση του παιχνιδιού προέκυψε το πρόβλημα (ποιά ήταν η τρέχουσα οδηγία στο παιχνίδι);
The german FAQ (www.hans-im-glueck.de/_Resources/Persistent/8fd5118ab6c9220ea0e9bcd96910ea50f893c358/faq_mitErweiterungen_v3.pdf) states:
Q: Darf ich mir eine ?-Karte nehmen, auch wenn ich nicht alle ihre Aktionen nutzen kann?
A: Nein! Aktionen bei denen man in Konkurrenz zu anderen Spielern steht müssen immer komplett ausgeführt werden.
Q: Can I take a ? card even if I cannot use all of its actions?
A: No! Actions where you are in competition with other players must always be performed in full.
But currently you can just skip any action you get from selecting a ? card. How might this affect the strategy? If a player has no industry movements remaining, they can still currently on this site select the "buy factory and two industry movement" ? card, usually in order to deprive a competitor of a high-scoring factory currently on the market, but the official rules would not allow this to occur. -
• Τι συνέβη όταν προσπαθήσατε να κάνετε κάποια ενέργεια στο παιχνίδι (μνμ σφάλματος, μνμ στην μπάρα κατάστασης, ...);
Unfortunately not, but I can be easily reproduced in BGA studio. The table number is just a place holder.
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Safari v13.1
-
• Παρακαλούμε περιγράψτε το πρόβλημα απεικόνισης που έχετε. Αν έχεις απόσπασμα οθόνης από αυτό το σφάλμα (είναι καλή αυτή η πρακτική), μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Imgur.com για να το ανεβάσεις και να κάνεις αντιγραφή/επικόλληση του συνδέσμου εδώ.
The german FAQ (www.hans-im-glueck.de/_Resources/Persistent/8fd5118ab6c9220ea0e9bcd96910ea50f893c358/faq_mitErweiterungen_v3.pdf) states:
Q: Darf ich mir eine ?-Karte nehmen, auch wenn ich nicht alle ihre Aktionen nutzen kann?
A: Nein! Aktionen bei denen man in Konkurrenz zu anderen Spielern steht müssen immer komplett ausgeführt werden.
Q: Can I take a ? card even if I cannot use all of its actions?
A: No! Actions where you are in competition with other players must always be performed in full.
But currently you can just skip any action you get from selecting a ? card. How might this affect the strategy? If a player has no industry movements remaining, they can still currently on this site select the "buy factory and two industry movement" ? card, usually in order to deprive a competitor of a high-scoring factory currently on the market, but the official rules would not allow this to occur. • Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Safari v13.1
-
• Παρακαλώ κάνε αντιγραφή/επικόλληση του κειμένου που απεικονίζεται στα αγγλικά αντί για αυτό που είναι στη γλώσσα σου.. Αν έχεις απόσπασμα οθόνης από αυτό το σφάλμα (είναι καλή αυτή η πρακτική), μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Imgur.com για να το ανεβάσεις και να κάνεις αντιγραφή/επικόλληση του συνδέσμου εδώ.
The german FAQ (www.hans-im-glueck.de/_Resources/Persistent/8fd5118ab6c9220ea0e9bcd96910ea50f893c358/faq_mitErweiterungen_v3.pdf) states:
Q: Darf ich mir eine ?-Karte nehmen, auch wenn ich nicht alle ihre Aktionen nutzen kann?
A: Nein! Aktionen bei denen man in Konkurrenz zu anderen Spielern steht müssen immer komplett ausgeführt werden.
Q: Can I take a ? card even if I cannot use all of its actions?
A: No! Actions where you are in competition with other players must always be performed in full.
But currently you can just skip any action you get from selecting a ? card. How might this affect the strategy? If a player has no industry movements remaining, they can still currently on this site select the "buy factory and two industry movement" ? card, usually in order to deprive a competitor of a high-scoring factory currently on the market, but the official rules would not allow this to occur. -
• είναι αυτό το κείμενο διαθέσιμο στο σύστημα μετάφρασης; Αν ναι, έχει μεταφραστεί για παραπάνω από 24 ώρες;
Unfortunately not, but I can be easily reproduced in BGA studio. The table number is just a place holder.
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Safari v13.1
-
• Παρακάλώ εξηγήστε την πρότασή σας με ακρίβεια και περιεκτικότητα, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολο να γίνει αντιληπτό τι εννοείτε.
The german FAQ (www.hans-im-glueck.de/_Resources/Persistent/8fd5118ab6c9220ea0e9bcd96910ea50f893c358/faq_mitErweiterungen_v3.pdf) states:
Q: Darf ich mir eine ?-Karte nehmen, auch wenn ich nicht alle ihre Aktionen nutzen kann?
A: Nein! Aktionen bei denen man in Konkurrenz zu anderen Spielern steht müssen immer komplett ausgeführt werden.
Q: Can I take a ? card even if I cannot use all of its actions?
A: No! Actions where you are in competition with other players must always be performed in full.
But currently you can just skip any action you get from selecting a ? card. How might this affect the strategy? If a player has no industry movements remaining, they can still currently on this site select the "buy factory and two industry movement" ? card, usually in order to deprive a competitor of a high-scoring factory currently on the market, but the official rules would not allow this to occur. • Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Safari v13.1
Ιστορικό αναφορών
Πρόσθεσε κάτι σε αυτήν την αναφορά
- Άλλο ID τραπεζιού/ ID κίνησης
- Το F5 έλυσε το πρόβλημα;
- Το πρόβλημα εμφανιζόταν αρκετές φορες;Παντού ; Τυχαία;
- Αν έχεις απόσπασμα οθόνης από αυτό το σφάλμα (είναι καλή αυτή η πρακτική), μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Imgur.com για να το ανεβάσεις και να κάνεις αντιγραφή/επικόλληση του συνδέσμου εδώ.
