#26537: "'After the Storm' promo card clarity"
Με τι σχετίζεται αύτη η αναφορά;
Τι συνέβη; Επιλέξτε από τα παρακάτω
Τι συνέβη; Επιλέξτε από τα παρακάτω
Ελέγξτε αν υπάρχει ήδη αναφορά για το ίδιο θέμα
Εάν ναι, παρακαλούμε ΨΗΦΙΣΤΕ για αυτήν την αναφορά. Στις εκθέσεις με τις περισσότερες ψήφους δίνεται προτεραιότητα!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Λεπτομερής περιγραφή
-
• Παρακαλούμε κάντε αντιγραφή/επικόλληση του μηνύματος που βλέπετε στην οθόνη σας, αν υπάρχει.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• Παρακαλώ εξηγήστε τι θέλατε να κάνατε, τι κάνατε και τι συνέβη
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v86
-
• Παρακαλώ κάνε αντιγραφή/επικόλληση του κειμένου που απεικονίζεται στα αγγλικά αντί για αυτό που είναι στη γλώσσα σου.. Αν έχεις απόσπασμα οθόνης από αυτό το σφάλμα (είναι καλή αυτή η πρακτική), μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Imgur.com για να το ανεβάσεις και να κάνεις αντιγραφή/επικόλληση του συνδέσμου εδώ.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• είναι αυτό το κείμενο διαθέσιμο στο σύστημα μετάφρασης; Αν ναι, έχει μεταφραστεί για παραπάνω από 24 ώρες;
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v86
-
• Παρακάλώ εξηγήστε την πρότασή σας με ακρίβεια και περιεκτικότητα, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολο να γίνει αντιληπτό τι εννοείτε.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. • Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v86
-
• Τι εμφανιζόταν στην οθόνη όταν σταμάτησε (Κενή οθόνη; Μέρος του περιβάλλοντος του παιχνιδιού; Μήνυμα σφάλματος;)
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. • Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v86
-
• Ποιο μέρος των κανόνων δεν έγινε σεβαστό από την μετατροπή του παιχνιδιού για την BGA
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• Είναι η παραβίαση των κανόνων ορατή στην αναπαραγωγή του παιχνιδιού; Αν ναι, σε ποια κίνηση;
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v86
-
• Ποια ήταν η δράση του παιχνιδιού που ήθελες να κάνεις;
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• Τι προσπαθείτε να κάνετε για να ενεργοποιείσετε αυτήν την ενέργεια του παιχνιδιου;
-
• Τι συνέβη όταν προσπαθήσατε να το κάνετε αυτό (μνμ σφάλματος, μνμ στην μπάρα κατάστασης, ...);
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v86
-
• Σε ποια φάση του παιχνιδιού προέκυψε το πρόβλημα (ποιά ήταν η τρέχουσα οδηγία στο παιχνίδι);
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• Τι συνέβη όταν προσπαθήσατε να κάνετε κάποια ενέργεια στο παιχνίδι (μνμ σφάλματος, μνμ στην μπάρα κατάστασης, ...);
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v86
-
• Παρακαλούμε περιγράψτε το πρόβλημα απεικόνισης που έχετε. Αν έχεις απόσπασμα οθόνης από αυτό το σφάλμα (είναι καλή αυτή η πρακτική), μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Imgur.com για να το ανεβάσεις και να κάνεις αντιγραφή/επικόλληση του συνδέσμου εδώ.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. • Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v86
-
• Παρακαλώ κάνε αντιγραφή/επικόλληση του κειμένου που απεικονίζεται στα αγγλικά αντί για αυτό που είναι στη γλώσσα σου.. Αν έχεις απόσπασμα οθόνης από αυτό το σφάλμα (είναι καλή αυτή η πρακτική), μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Imgur.com για να το ανεβάσεις και να κάνεις αντιγραφή/επικόλληση του συνδέσμου εδώ.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• είναι αυτό το κείμενο διαθέσιμο στο σύστημα μετάφρασης; Αν ναι, έχει μεταφραστεί για παραπάνω από 24 ώρες;
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v86
-
• Παρακάλώ εξηγήστε την πρότασή σας με ακρίβεια και περιεκτικότητα, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολο να γίνει αντιληπτό τι εννοείτε.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. • Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v86
Ιστορικό αναφορών
The card allows one reroll as implemented.
You are only allowed to reroll your dice once. You only receive points for your diamonds and your gold coin, but twice the amount. You can go to skull island but you are still not allowed to reroll more than once. If you have more than 3 skulls after your reroll, you score according to the rules of skull island (but your turn still ends)
Πρόσθεσε κάτι σε αυτήν την αναφορά
- Άλλο ID τραπεζιού/ ID κίνησης
- Το F5 έλυσε το πρόβλημα;
- Το πρόβλημα εμφανιζόταν αρκετές φορες;Παντού ; Τυχαία;
- Αν έχεις απόσπασμα οθόνης από αυτό το σφάλμα (είναι καλή αυτή η πρακτική), μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Imgur.com για να το ανεβάσεις και να κάνεις αντιγραφή/επικόλληση του συνδέσμου εδώ.
