#31406: "Game would not let me pay a rampart from my hand for prestige building"
Με τι σχετίζεται αύτη η αναφορά;
Τι συνέβη; Επιλέξτε από τα παρακάτω
Τι συνέβη; Επιλέξτε από τα παρακάτω
Ελέγξτε αν υπάρχει ήδη αναφορά για το ίδιο θέμα
Εάν ναι, παρακαλούμε ΨΗΦΙΣΤΕ για αυτήν την αναφορά. Στις εκθέσεις με τις περισσότερες ψήφους δίνεται προτεραιότητα!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Λεπτομερής περιγραφή
-
• Παρακαλούμε κάντε αντιγραφή/επικόλληση του μηνύματος που βλέπετε στην οθόνη σας, αν υπάρχει.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• Παρακαλώ εξηγήστε τι θέλατε να κάνατε, τι κάνατε και τι συνέβη
Clicked the La Madeleine card to play it
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Mozilla v5
-
• Παρακαλώ κάνε αντιγραφή/επικόλληση του κειμένου που απεικονίζεται στα αγγλικά αντί για αυτό που είναι στη γλώσσα σου.. Αν έχεις απόσπασμα οθόνης από αυτό το σφάλμα (είναι καλή αυτή η πρακτική), μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Imgur.com για να το ανεβάσεις και να κάνεις αντιγραφή/επικόλληση του συνδέσμου εδώ.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• είναι αυτό το κείμενο διαθέσιμο στο σύστημα μετάφρασης; Αν ναι, έχει μεταφραστεί για παραπάνω από 24 ώρες;
Clicked the La Madeleine card to play it
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Mozilla v5
-
• Παρακάλώ εξηγήστε την πρότασή σας με ακρίβεια και περιεκτικότητα, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολο να γίνει αντιληπτό τι εννοείτε.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Mozilla v5
-
• Τι εμφανιζόταν στην οθόνη όταν σταμάτησε (Κενή οθόνη; Μέρος του περιβάλλοντος του παιχνιδιού; Μήνυμα σφάλματος;)
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Mozilla v5
-
• Ποιο μέρος των κανόνων δεν έγινε σεβαστό από την μετατροπή του παιχνιδιού για την BGA
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• Είναι η παραβίαση των κανόνων ορατή στην αναπαραγωγή του παιχνιδιού; Αν ναι, σε ποια κίνηση;
Clicked the La Madeleine card to play it
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Mozilla v5
-
• Ποια ήταν η δράση του παιχνιδιού που ήθελες να κάνεις;
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• Τι προσπαθείτε να κάνετε για να ενεργοποιείσετε αυτήν την ενέργεια του παιχνιδιου;
Clicked the La Madeleine card to play it
-
• Τι συνέβη όταν προσπαθήσατε να το κάνετε αυτό (μνμ σφάλματος, μνμ στην μπάρα κατάστασης, ...);
Game simply wouldn't accept my selection of the rampart card, which would have forced me to discard from my district
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Mozilla v5
-
• Σε ποια φάση του παιχνιδιού προέκυψε το πρόβλημα (ποιά ήταν η τρέχουσα οδηγία στο παιχνίδι);
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• Τι συνέβη όταν προσπαθήσατε να κάνετε κάποια ενέργεια στο παιχνίδι (μνμ σφάλματος, μνμ στην μπάρα κατάστασης, ...);
Clicked the La Madeleine card to play it
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Mozilla v5
-
• Παρακαλούμε περιγράψτε το πρόβλημα απεικόνισης που έχετε. Αν έχεις απόσπασμα οθόνης από αυτό το σφάλμα (είναι καλή αυτή η πρακτική), μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Imgur.com για να το ανεβάσεις και να κάνεις αντιγραφή/επικόλληση του συνδέσμου εδώ.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Mozilla v5
-
• Παρακαλώ κάνε αντιγραφή/επικόλληση του κειμένου που απεικονίζεται στα αγγλικά αντί για αυτό που είναι στη γλώσσα σου.. Αν έχεις απόσπασμα οθόνης από αυτό το σφάλμα (είναι καλή αυτή η πρακτική), μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Imgur.com για να το ανεβάσεις και να κάνεις αντιγραφή/επικόλληση του συνδέσμου εδώ.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• είναι αυτό το κείμενο διαθέσιμο στο σύστημα μετάφρασης; Αν ναι, έχει μεταφραστεί για παραπάνω από 24 ώρες;
Clicked the La Madeleine card to play it
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Mozilla v5
-
• Παρακάλώ εξηγήστε την πρότασή σας με ακρίβεια και περιεκτικότητα, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολο να γίνει αντιληπτό τι εννοείτε.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Mozilla v5
Ιστορικό αναφορών
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Πρόσθεσε κάτι σε αυτήν την αναφορά
- Άλλο ID τραπεζιού/ ID κίνησης
- Το F5 έλυσε το πρόβλημα;
- Το πρόβλημα εμφανιζόταν αρκετές φορες;Παντού ; Τυχαία;
- Αν έχεις απόσπασμα οθόνης από αυτό το σφάλμα (είναι καλή αυτή η πρακτική), μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Imgur.com για να το ανεβάσεις και να κάνεις αντιγραφή/επικόλληση του συνδέσμου εδώ.
