#65828: "Attacking again impossible after a successful Armor unit Close Assault on an enemy in Wire"
Με τι σχετίζεται αύτη η αναφορά;
Τι συνέβη; Επιλέξτε από τα παρακάτω
Τι συνέβη; Επιλέξτε από τα παρακάτω
Ελέγξτε αν υπάρχει ήδη αναφορά για το ίδιο θέμα
Εάν ναι, παρακαλούμε ΨΗΦΙΣΤΕ για αυτήν την αναφορά. Στις εκθέσεις με τις περισσότερες ψήφους δίνεται προτεραιότητα!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Λεπτομερής περιγραφή
-
• Παρακαλούμε κάντε αντιγραφή/επικόλληση του μηνύματος που βλέπετε στην οθόνη σας, αν υπάρχει.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Παρακαλώ εξηγήστε τι θέλατε να κάνατε, τι κάνατε και τι συνέβη
Visible sur les coups : #219, #220, #221
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v102
-
• Παρακαλώ κάνε αντιγραφή/επικόλληση του κειμένου που απεικονίζεται στα αγγλικά αντί για αυτό που είναι στη γλώσσα σου.. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. είναι αυτό το κείμενο διαθέσιμο στο σύστημα μετάφρασης; Αν ναι, έχει μεταφραστεί για παραπάνω από 24 ώρες;
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v102
-
• Παρακάλώ εξηγήστε την πρότασή σας με ακρίβεια και περιεκτικότητα, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολο να γίνει αντιληπτό τι εννοείτε.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v102
-
• Τι εμφανιζόταν στην οθόνη όταν σταμάτησε (Κενή οθόνη; Μέρος του περιβάλλοντος του παιχνιδιού; Μήνυμα σφάλματος;)
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v102
-
• Ποιο μέρος των κανόνων δεν έγινε σεβαστό από την μετατροπή του παιχνιδιού για την BGA
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Είναι η παραβίαση των κανόνων ορατή στην αναπαραγωγή του παιχνιδιού; Αν ναι, σε ποια κίνηση;
Visible sur les coups : #219, #220, #221
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v102
-
• Ποια ήταν η δράση του παιχνιδιού που ήθελες να κάνεις;
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Τι προσπαθείτε να κάνετε για να ενεργοποιείσετε αυτήν την ενέργεια του παιχνιδιου;
Visible sur les coups : #219, #220, #221
-
• Τι συνέβη όταν προσπαθήσατε να το κάνετε αυτό (μνμ σφάλματος, μνμ στην μπάρα κατάστασης, ...);
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v102
-
• Σε ποια φάση του παιχνιδιού προέκυψε το πρόβλημα (ποιά ήταν η τρέχουσα οδηγία στο παιχνίδι);
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Τι συνέβη όταν προσπαθήσατε να κάνετε κάποια ενέργεια στο παιχνίδι (μνμ σφάλματος, μνμ στην μπάρα κατάστασης, ...);
Visible sur les coups : #219, #220, #221
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v102
-
• Παρακαλούμε περιγράψτε το πρόβλημα απεικόνισης που έχετε. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v102
-
• Παρακαλώ κάνε αντιγραφή/επικόλληση του κειμένου που απεικονίζεται στα αγγλικά αντί για αυτό που είναι στη γλώσσα σου.. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. είναι αυτό το κείμενο διαθέσιμο στο σύστημα μετάφρασης; Αν ναι, έχει μεταφραστεί για παραπάνω από 24 ώρες;
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v102
-
• Παρακάλώ εξηγήστε την πρότασή σας με ακρίβεια και περιεκτικότητα, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολο να γίνει αντιληπτό τι εννοείτε.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
• Ποιο είναι το πρόγραμμα περιήγησής σου;
Google Chrome v102
Ιστορικό αναφορών
Πρόσθεσε κάτι σε αυτήν την αναφορά
- Άλλο ID τραπεζιού/ ID κίνησης
- Το F5 έλυσε το πρόβλημα;
- Το πρόβλημα εμφανιζόταν αρκετές φορες;Παντού ; Τυχαία;
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
